piątek, 27 lutego 2015

Wyjazd narciarski Chopok styczeń 2015

W zeszłym roku przepadł mi sezon narciarski z powodu kontuzji lewego kolana podczas gry w piłkę :( W tym roku pojechałem z synem na tydzień czasu na mojego ulubionego Chopoka. Od czasu mojego ostatniego pobytu narciarskiego na Chopoku wiele się zmieniło. Połączono Chopok północ z Chopok południe a na górze zbudowano stację narciarską z hotelem i restaurację. Powstały nowe wyciągi i trasy.







 To zdjęcie przedstawia tęczę zenitalną bardzo rzadkie zjawisko

Ostatnio trochę się bawię power directorem - oprogramowaniem Cyberlinka do montażu filmów i z mojego pobytu zmontowałem film
Niestety wyjazd nie zakończył się dla mnie najlepiej. Przedostatniego dnia skręciłem nogę w kolanie. Liczę, że wkrótce odzyskam sprawność a za rok może znów uda mi się na Chopoka pojechać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz