poniedziałek, 17 marca 2014

Wkrótce wiosna

Spojrzałem dziś na mojego bloga a na nim jeszcze ciągle święta Bożego Narodzenia :) A od tego czasu wiele się działo. W tym roku nie pojeździłem na nartach - miałem kontuzję nogi a poza tym śniegu mało. Natomiast stałem się częstym bywalcem basenu - Wodna Nuta . Otwarli go w idealnym momencie - w sam raz do rekonwalescencji. Na biegówki udało mi się wybrać tylko raz, może zamieszczę zdjęcia , ale na razie uciekły do Niemiec ( tak, tak zdjęcia też potrafią biegać ). W lutym i marcu chodziłem na kurs microsofta finansowany przez EFS a organizowany przez ALTKOM. Niestety oblałem :( , ale cóż uczyłem się nie dla dyplomu ale dla wiedzy , a myślę że część tej wiedzy kiedyś wykorzystam. Swoją drogą takie kursy powinny być trochę inaczej organizowane. Cały kurs był podzielony na 3 części,  mi stanowczo wystarczyła 1 część , ale warunkiem dofinansowania był udział przynajmniej w 80% zajęć i egzaminie. Myślę, że takie kursy powinny być organizowane bardziej w stosunku do potrzeb. No ale dość już tych naukowych dygresji. Teraz kilka fotek z rowerowego sylwestra :





I to tyle na dzisiaj, minęłą 23 czas spać, a już wkrótce kolejne posty, trzeba trchę rzoruszać tego bloga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz