piątek, 18 lipca 2014

Trwają wakacje czyli Litwa, Łotwa, bieg opolski, Łącznik

Wakacje w pełni ale niektórzy muszą sporo pracować i ja do nich należę :( . Znalazłem w końcu trochę czasu aby uzupełnić mojego bloga.
W czerwcu byłem na wyprawie rowerowej na Litwie i Łotwie. Wyprawa była bardzo udana, zdjęć jest mnóstwo ale na razie jestem na etapie przeglądania.











W pierwszą sobotę lipca wziąłem jak co roku udział w biegu opolskim. Tym razem zdecydowałem się na 5 km i poszło mi całkiem dobrze bo czas miałem 25,5 , a jak biegałem na 10 km to czas było około 1 godziny ( ostatnio nawet ponad ). Aktualnie staram się też co tydzień ten dystans przebiec takim szybkim tempem i czasy mam około 25 minut, także w przysżłym roku też chyba 5 km i może lepszy czas :). Uzyskałem 88 miejsce na 250 startujących.

Wziąłem też udział w integracyjnej wyprawie rowerowej Rajdera tradycyjnie do Łącznika. Opracowałem nową ciekawą trasę do Łącznika. Między miejscowościami Ochodze i Prószków przejeżdżamy przez wiadukt i jedziemy drogą leśną numer 1. Ona kończy się w miejscowości Rzymkowice. Tam skręcamy w lewo i po około 10 km dojeżdżamy do Łącznika



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz